när livet börjar

Ligger i mn säng och är mer än trött just nu. Var hos Evelina igår kväll och drack kaffe. Evelina = bra, kaffet = värdelöst beslut. Somnade inte förren efter 2. Hade alltså sovit 5 timmar när det var upp och iväg till Stockholm för anställningsintervju för Nazar. Det kändes verkligen bra. Men man kan ju aldrig veta när de har flera hundra sökande. Men jag har gett mig tusan på att försöka få så många erbjudanden som möjligt för reseledare skall jag bliva. I slutet av januari ska jag på en intervju för Apollo. Så frågan är om man vill vara i ett stort företag med många destinationer eller ett mindre med chans till avancemang inom företaget och där man är mer som en familj. Jag tar det jag får, men jag hoppas på att stå inför ett val när det väl kommer till kritan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0