Snälla bli min ikväll och låt det va som i en film.

Utan tvekan en utav de mest... trista dagarna i mitt liv. Eller kanske överdriver jag. Men har ej haft kul. Gick upp innan 05 och satt på bussen mot Norrtälje 06.18. Resten av dagen fram tills nu har spenderats i en bil körandes runt i Roslagen och rekat inför en tur som skolan ska guida. Jag kan ju bara säga att jag garanterat somnade som en vandrande pinne och gled fram till Östhammar. Så trött. Så uttråkad. Är igen på bussen till Uppsala och vill bara hem och gosa in mig i mitt rosa täcke och kolla på tv och äta typ godis. Eller en kopp varmchoklad. Håller ut ett par timmar till. Sen så! MVH, en kämpe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0