det blir bättre

 
Idag känner jag mig inte lycklig. Dels för att jag igår körde sönder mormors bil efter en bra fika med Hanna och Tilda och måste nu laga den och lägga ut flera tusen som inte är speciellt lägligt just nu. Suger fett. Och sen skulle mormor till Skåne idag och kommer hem först efter jag åkt till Turkiet. Så hon är den första jag sa hejdå till för 7 månader framåt. Känns så jävla jobbigt. Jag är så jävla ledsen. Och nu är jag ensam hemma för de andra också åker till Skåne. Känner mig övergiven, panikslagen, deprimerad och allt bara suger. Försöker och hoppas att Medina-låten ska peppa igång mig då jag faktiskt ska dit palmerna bor. Men det hjälper inte. Jag vill inte säga hejdå till mitt liv i Sverige. Framförallt inte min familj som är dem som jag ringer till när jag är glad, ledsen, undrande eller vad som helst. HUR ska jag klara mig ensam i 7 månader?! Åh. Jävla ångest. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha det där känner man igen. Men Amanda du kommer klara det galant och knappt hinna blinka innan sju månader har gått och sen står du och kramar familjen igen. Det kommer bli sååå fett :)

Svar: Tack Åsa! Det värmer!!!!!!!!! Det kommer SÄKERT bli hur fett som helst, önskar bara att jag längtade om man säger så. Men det kommer! :)
Amanda Notrica

2013-04-02 @ 06:42:15
URL: http://asaostman.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0