historien upprepar sig

Ni kommer nog aldrig träffa en människa med mer otur i turen än jag. Skulle kunna skriva säkert 7 berättelser om samma sak med samma slut. Jag som var så himla glad för 3 veckor sen, men så ska liksom samma jävla skithistoria upprepa sig. VARFÖR? Tycker jag är snäll, så varför straffar karman mig? Trodde liksom jag tjänat in poäng när man håller tanter i armen upp för en hal backe, ger småbarn en extra krona till sitt godis, står för sin ord, ler mot busschauffören som alla ignorerar. Ja, men när fan ska det löna sig då?! Tror inte på karma längre. Det har aldrig kommit något bra ur att vara snäll mot främlingar. En läxa jag borde lärt mig för flera sagor sedan är att man ALDRIG ska ge sig hän. Muren ska vara kvar så länge det bara går. Och sportnissar suger. Så är det bara. Tjing då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0