i'll keep dancing on my own

Igår var en sån där bra dag. Efter lite kaffe och mat hos Evelina hämtade jag upp Ellinor, och mötte Hanna på Black&White. Vi åt pizza och marängsvisch och låtsades att vi firade min födelsedag. Jippi, den enda firningen jag fått nästan! Sen åkte vi för att kolla på Storvreta - Granlo. Men han vi egentligen kom för spelade bara en straff. Jäkligt tråkigt! I övrigt var det faktiskt svinnajs! Ingen av oss har direkt varit på en sån där grej. Tvingades köpa en innebandyboll att kasta ut på plan. Närmast mitten vinner. Jag var inte ens i närheten, men vill tro att mina 20 kr gick till någon bra sak. Efter Storvreta vunnit på den där sista straffen så besökte jag Evelina igen. En bra dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0