i'm dying here.

Hej ni!
Just nu är jag så stressad att jag snart går av. Har rent ut sagt panik. Jag vill hinna med livet, men jag MÅSTE få allt annat gjort. Blev försenad för jag inte hade skrivit ut alla mina papper till visumansökan på ambassaden som jag tänkt åka till imorse. Så nu åker jag in vid 12 istället, och då vill jag både hinna fika med Evelina och Julia OCH sen gå på innebandymatchen med Tilda. Men jag måste ju samtidigt hinna skriva klart mitt Turkiet-arbete och hela manuset till Dalarna som är våra slutuppgifter. Till Dalarna åker vi på torsdag med skolan och kommer hem lördag. Inte bara det men då går hela dagen imorgon åt att vara i Norrtälje och göra gud vet vad. Ih, kill me now. Längtar till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0