puss och kram

I lördags upptäckte jag det där Yohio, eller hur han nu stavar. Han som var med i Melodifestivalen. Jösses amalia är allt jag har att säga angående det. På lördagen var vi några som firade Karin som också fyllde år i fredags. Hade en väldigt bra kväll och bara dansade hela natten. I söndags låg vi två bara i soffan och åt apelsiner och godis hela dagen innan jag behövde åka och jobba. Och idag har jag jobbat på den andra Coop. Är helt slut, tror jag blivit sjuk. Det orkar jag inte. Har bara några dagar kvar att umgås på. De kan EJ spenderas i sängen, ensam. Vill ligga i sängen INTE ensam. Hehe, nä, skojja. Men orkar verkligen inte vara sjuk. Vill träna och äta glass. Men är väl bra, hinner ju skriva om Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0