ville inte va den som blev kvar

Ja, jag är också medveten om att jag blivit rätt tråkig. Men ibland händer det och det finns tyvärr inget att göra åt det. Synd. Vill ni veta vad jag hållt på med hela dagen? Jo, jag ordnar en 10 dagars rundresa i Turkiet. Det är en del i vår slutuppgift. Alla har olika länder, och smart som jag är knyckte jag Turkiet innan jag ens visste att jag skulle börja jobba där. Kände det bara på mig. I alla fall. Det är sjukt vad med tid det tar att researcha. Man får välja längd på resan själv, men jag tycker 10 dagar är en bra siffra. I denna rundresa ska vi skriva hela dagsplaneringen, vilka sevärdheter vi ska besöka, vad vi ska guida om och hur vi ska bo, vilket mat ingår osv. Utöver det ska vi även ha en stadsrundtur. Jag har valt att guida i Izmir, Turkiets tredje största stad. Jag gillar namnet. Så såhär ser min karta ut för tillfället:
Hojta om ni vill med! (driver, ska inte genomföra den, men det finns flera bolag som har liknande resor för typ 16 000. Kör på dem)
 
 
Imorgon ska jag till turkiska ambassaden och försöka fixa mitt visum. Ih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0