YOLO

Nu är det kris. Vem ställer upp som plugghitler? Vem har en piska i garderoben och lovar att slå mig med den när jag latar mig som jag gör nu? JAG MÅSTE PLUGGA. Men jag kan inte. Det har alltid varit mitt stora problem. Att just do it. Kan liksom inte "bara göra saker". Ska jag göra en skoluppgift ska den vara perfekt, annars kan jag inte stå för den. Detta innebär ofta att när motivationen inte finns så gör jag inget. Och då krisar det sig på slutet och jag sitter hela nätterna. Som det kommer bli nu. Har 17 sidor att skriva tills på torsdag om Turkiet. Lycka. Nej.
Så nu blir det kaffe hos Evelina och träning och sen det där köttet jag inte fick igår. Roligare än att sitta framför en dator och ha ångest för att man plötsligt tycker facebook är intressant igen och 7th heaven världens bästa tv-program.
Tja då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0