1/7

Hej allesammans!
Idag har jag varit här i en månad. Eller jag åkte för en månad sen. Känns helst sjukt hur nybörjar-Amanda lämnade Sverige gråtandes och landade med sin ryggräck påväg mot nya äventyr för en hel månad sen. Tiden går fort men ändå så långsamt. 1/7 får det att kännas som det inte är ett halvår kvar. Hade tänkt att göra en månadsresumé varje månad, men idag hinner jag ej för jag kom nästan precis hem och ska iväg alldelens strax. Är i alla fall gott som frisk nu. Köpte hostmedicin idag "strong" = borde hjälpa. Vi hörs imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Skönt att du mår bättre. Låter mer som matförgiftning än förkylning!
Just nu är det ett slags taklagsfest här hos oss. En del vodka. Jag gömmar mig på övervåningen.
Jag mailar sene
Kram M.

2013-05-10 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0