GREEN CANYON

Igår var jag på utflykt hela dagen för att studera den. Vi åkte till Antalya-regionens största bazar sen till en textiloutlet (billiga kläder osv) och därefter till Green Canyon. Vattnet är fantastiskt fint. För er information så färgas detta färskvatten grön/blått på grund av att det finns fosfor i bergen som hamnar i underjorden och som hamnar i vattnet. Tillsammans med mineraler från växterna så blir vattnet jättefint. Och vattnet är så kallt för det rinner snö från bergstopparna. Nu är vattnet runt... 18 grader. Doppade fötterna och det var helt okej.





Senare på kvällen åkte jag, Amanda (min roomie) och Joel in till Alanya och åt på Crazy Horse. Joel och jag lyxdelade på 15 bitar sushi och en tacotallrik eftersom båda ville ha båda. Så himla värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0