my house is falling apart

Ni märker ju att sakta men säkert trubbas inläggen av. Eller i alla fall antalet bilder. Men i fredags hade jag ju min första utflykt. Kan trösta er med att jag ej svimmade. Tur. Det var den bästa dagen hittills, och den roligaste uppgiften måste jag säga.

Lunchrestaurangen.


Utsikt från Dim grottan.


Lina och hennes pojkvän var jättepigga och taggade på att lära sig.

Idag har jag varit ledig och sov jättelänge för att återhämta mig från monsterförkylningen. Efter det har jag bara slappat vid poolen, som nu är fylld förövrigt! Tror jag somnade vid ett tillfälle. Försökte kyla ner mig i mitt rums AC ett tag innan jag promenerade till Avsallar för att handla diverse saker som disktrasor, klämmor och mat.  Var god medtag allt gott när ni kommer och hälsar på.


Sitter i alla fall på balkongen nu med kyckling, potatis, morötter och champinjoner och inväntar att lugnet ska förstöras av mina aktivitetsguider. Och längtar stört mycket tills på onsdag när alla AG's och 5 guider är lediga och vi ska på rafting!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0