sjukdagar



Har ju mått rätt dåligt ett tag men 9 timmar av måndagens arbetsdag gick åt till att må kasst. Låg hela natten och kallsvettades och mådde svindåligt så igår kunde jag inte följa med på My Turkey, en utflykt om vi skulle få lära oss. Inatt vaknade jag upp och trodde jag skulle dö men sprang till toan och spydde innan jag återigen somnade huttrades under både täcke och en tjock filt. Så även idag på min lediga dag missar jag raftingen som jag sett framemot och ligger kvar i sängen. Så jävla roligt. Svinglad. Verkligen.

Det är vad som händer i mitt liv just nu. Och att jag plöjer igenom gamla filmer jag har på min dator och kollar på Nugammalt med Filip&Fredrik på kanal5.se.
 
P.S. Önskar jag hade en mamma här som kunde klappa mig på huvudet och ge mig sjuksoppa. Eller egentligen vilken mat som helst då jag lider brist av det för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0