Svea eller ej?

Eftersom tiden flyger fram här....... så är det dags för oss att önska semester. Har aldrig varit med om detta med att "önska". Att man kanske inte får när man vill och att man måste göra det så långt i förväg. Eller att man MÅSTE ta semester. Grejen är den att om jag stannar här och har semester 8 dagar har jag noll aning om vad jag ska göra helt själv. Så jag kanske ska försöka få semester med någon annan, eventuellt Christina och så ska vi flyga upp till Istanbul några dagar. Det andra alternativet är att jag kommer hem en gång i kanske juli, eftersom mamma och Ingemar kommer i september så behöver jag inte åka hem då. Behöver hjälp, ASAP. Vad ska jag göra?! Är det liksom värt att åka hem eller? Nä? Jo? Vore kul att klappa på björkarna och ta ett dopp i Mälaren innan den fryser till is igen. Och ladda upp med provianter måste jag göra. Så vad säger vi? Hem eller ej? Eller Istanbul OCH Sverige? Inte direkt så att jag badar i kontanter heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0