varit hopplös



Internet i mitt rum har iprincip gett upp och jag har inte orkat flytta den till kök/vardagsrum... men här kommer en kort uppdatering. De senaste dagarna har varit BRA! Jippie! I torsdags hade vi teamday, så för att bonda så hängde vi på stranden hela dagen och sen poolen innan vi hade middag på Red Tower i Alanya. Åt sushi för först gången sen jag åkte. Så himla nöjd och glad även om wasabin var bebisstark. Sen gick vi som var lediga dagen efter ut och hängde med tui nordic hela natten. Vi tror Christine fick något i sin drink, så nu vet vi var vi inte ska beställa något i baren. Igår hängde jag och christine vid poolen och sen åkte vi till Alanya för hon skulle fixa naglarna men VET NI?! Min lugg är dålig nu.
 
Och nu är klockan 21.30, ska iväg till en restaurang och kolla en halvtimme på Eurovision innan jag åker till flygplatsen. Kärlek, vi hörs igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser så häligt ut!

2013-05-20 @ 08:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0