1 månad, 31 dagar

Moi!
 
Idag är det exakt en månad tills jag kommer hem. Bara en endaste liten månad, det är ju iprincip ingenting. Det känns både bra och dåligt. Trist som tusan att säga adjö till folket här som eventuellt inte kommer tillbaka nästa år, och trist också att säga adjö till de som gör det. Och trist att det är liksom slutet. Men tusan så skönt det ska bli att dricka kallt vatten direkt ur kranen, fika i stan, åka till IKEA, förhoppningsvis hinna plocka lite kantareller, sova i mitt egna fina lilla rum, och alla där hemma som jag ska få klappa på. Håll i, håll ut.
 
Var på flygplatsen igår natt. 15 grader. Det var så kallt att jag knappt kunde känna mina tår på slutet. Dagarna är såklart bättre, men efter att det har regnat ett par dagar så blir det verkligen kyligt.
 
 Såhär såg det ut för Fritidsresor och oss igår innan Arlanda landade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0