34 dagar

Hejpa!
 
I måndags var vi bland annat in och åt på Red Tower. Söt liten dansk flicka den där Christina, eller hur?
 
Efter dusch och ombyte satte jag mig på bussen till Side och var där måndagkväll och nästan hela igår. Himla värt ställe. Kom hem vid 20.00 och då hade Lotta lagat middag till mig för hon är bäääääääst.
Är helt dödsseg i kroppen idag, vet inte varför, men ska iväg på utflykten Alanyas Pärlor snart. Gillar ju utflykter så kommer komma hem pigg och glad.
 
I lördags hade jag och Esther utflykten Mitt Turkiet. Vi och lokalguiden hade aldrig varit på den förut, men den var SÅ BRA. Extremt fin liten grupp vi hade med oss. De var jättetrevliga, intresserade och så snälla. Så nervositeten över att inte vara helt hundra på allt släppte helt. Den här bilden är från när vi besöker en moské.
 
Så springer jag iväg från detta röriga inlägg nu. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0