kvällens tanke



Kvällens tanke tillägnar jag det faktum att jag skulle kunna bli kock. Varför undrar ni? Jo, jag är expert på att laga mat. Inte nödvändigtvis så att det smakar gott och ser fint ut. Utan min expertis ligger snarare åt det störande hållet där jag kan laga mat till mig själv, under alldelens för lång tid, bara för att upptäcka när maten är klar att jag blev mätt på matosen och inte längre vill ha min middag. Denna fantastiska egenskap kan fullt möjligt vara den enda egenskap som enbart platsar i köket på en restaurang, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag äter gärna upp din mat annars hihi!! Numnum! <3<3

Svar: Det får du! snartsnartsnartsnartsnaaaaaaaaaaart
Amanda Notrica

2013-10-09 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0