These crazy thoughts

Igår hade vi gråtfest när Christina lämnade oss för att åka hem till Danmark. Hon och Lotta som också lämnar mig snart har varit mina närmsta vänner här så det känns riktigt bajs att de drar. Men det är livet och jag hoppas att vi ses igen. Är tacksam för att vi lärt känna varandra. Och som Lotta sa "this is not  a goodbye, this is a see you later".
 
 
Dagen gick i alla fall vidare så jag följde med Lotta in till Alanya när hon skulle lämna tillbaka sina uniformer och fixa med det sista innan hemfärd. Sen körde vi en frisörsession. Nu har jag tappat en decimeter på håret och är betydligt blondare. Härligt!
På kvällen hade vi middag med ett hotell. Sen åkte vi till Isa's och kollade på när några från ett av våra grannländer dansade på borden och i alla fall jag önskade att jag skulle vara med när de vaknade upp idag med handen på pannan och orden "Vad hände igår?". Men de var fantastiska! YOLO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0