kräftor

Igår efter jobbet åkte jag direkt till mitt nya hem för att vandalisera väggarna med en syrénlila färg. Därefter var jag för sugen på vin att jag behövde gå ut. Helt okej bra kväll ändå! Högsta poäng går till att jag kunde promerera hem. I heart city life. Fortsatte måleriet idag och jag säger då detta: den är fantastisk. Kunde inte valt en bättre färg för mig själv just nu. Men gillar fortfarande smultronröd allra bäst. Sen har jag flyttat massa lådor och alla mina kläder. Imorgon kan vi förhoppningsvis flytta sängen för jag kan ju inte sova på en tunn madrass resten av mitt liv. Chris och jag firade sen in det hela med kräftor. Kan fullt möjligt vara världens godaste grej. Nu är jag trött. Trodde liksom att när man sov hemma så skulle man sova längre när man varit ute. Apperantly not. Fick bara 5 timmar. Xoxo / Rickomberga-bo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0