you ain't getting any younger

HEJ!
Igår och idag har jag varit ledig. Gillar det samtidigt som jag inte alls gillar det. Jobbar gärna. Men på dagens agenda stod det att glida förbi soptippen med banankartonger och säckarna med tidningspapper. Sen åkte jag förbi IKEA för att, ja, egentligen inte göra något. Hade tänkt att jag skulle köpa en pajform, men det var väl ungefär det enda jag inte åkte därifrån med. Istället blev det en ny bokhylla och den ser så sjukt snygg ut i lägenheten att man kan undra varför det inte funnits en tidigare. Köpte också gardiner. De får mig att tänka på fluffiga drömmar. På kvällen kom mamma och Ingemar förbi för fisksoppa och sällskap. Saknar dem. Det lila rummet är mitt. Inte alls klart än men ni känns väl känslan som man kan få i ett lila rum eller?! Peace.
 
P.S. Innan ni tänker "usla tulpaner" så kan jag tala om att det är ju perfekt att de vilar så där, annars hade de ju inte fått plats i hyllan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0