You can't hurry love

Hej!
Efter att ha jobbat hela dagen var jag faktiskt helt slut när jag kom hem. Tänkte bara lägga mig i sängen, kolla på Grey's anatomy och alla program efter det. Men så var det liksom inget annat bra på så jag laddade om min Spotify premium och gav mig ut i löpspåret. Sprang säkert 5-6 km på under en halvtimme och alltså hallå hur stolt är jag inte över mig själv? För det första att jag lyfte på arslet och lät låtarna inspirera mig. Och för det andra att jag klarat ett av mina mål. Det där att springa 5km och känna "No biggie". Hade lätt klarat 2km till men jag var hungrig och ville laga min korv stroganoff (visst är det konstigt att korv stroganoff särskrivs?). Applåder till Amanda *hurra* vad lätt det är att må bra i kroppen. Ut med er, jag lovar , ni kommer inte dö. Mvh, mig. 
Bild från kvällspromenaden igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0