what ever you like

Jag förstår vad ni tänker om denna bild. Men alltså, det har ändå hänt. Jag var inte ens arg?
I fredags fikades det på stan med baby Noel, mamma Julia&co. Sen vankades kräftskiva hemma hos Karoline innan utgång. Har varit jätteförkyld så det var väl en halvbra idé. Men stått på benen hela helgen. Så vida jag inte dör idag så klarar vi oss. Yay.
Är halvsugen på att jobba idag för jag vill bara ligga inne och kolla på Homeland eller någon töntig julfilm istället för att sitta och nysa och snora på kunder. Av någon anledning uppskattas inte det. Fattar inte varför. Nu blir det kaffe. Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: evelina bevlovish

Gillar ändå denna bild, typ jättemycket! Hoppas vi ses i veckan som kommer!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0