from Sweden with love

Halloj.
Jag förstår att det låter dumt men åh vad glad jag är över att vara hemma. Nästan hela tiden från sekunden jag landat och framåt så har jag haft något kul att göra. Har ätit krabba hos Tilda, snittar hos Emelia, dansat på Birger, gjort pepparkaksdeg, bakat med Lisa, sett Stenström som spelat i musikhjälpen och idag htitade jag svamp i skogen. Lyckans lycka. Snart kommer Evelina hit så ska vi julmysa.
 
Och för er info så bor jag ute i vår konferenshall nu. Det är några hundra kvadratmeter för stort för en person, men hey, vem är jag att klaga. Däremot är det svinkallt och där måste jag få klaga. Mitt liv är arbetslöst och boendelöst och jadda jadda. Men det löser sig. Klart det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0