Hur kan vi bli hjältar?

Hej! I veckan har jag jobbat hos mamma med uppgifter som passar mig helt sjukt bra. På två dagar slog jag in 93 julklappar, räknade  drygt 200 enkäter för en undersökning med 16 frågor på varje, satt in papper i 25 pärmar och sprungit ärenden. Älskar jobb där jag ser resultat och kan räkna ner. Man vill få det gjort så fort som möjligt och fixar en teknik som tar en dit snabbt. Älskar det! Annars så var jag, Tilda och Julia Å ute hos Evelina i Länna på tacosmiddag i fredags. Och i lördags hade Lisa julfika. Har i övrigt tagit det sjukt lungt. Nu bor jag hos mormor ett tag inne i stan. Men hann med ett Gränby-besök med Evelina. Aaaaaaa annars kul grej!!!! Har sökt in till universitetet idag. Bara en kurs på heltid i vår. Men hoppas jag kommer in för jag vill gärna prova på skolan igen och lära mig saker. Adjö långa mobiliinägg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0