ett till fyra

För det första: fy vad tråkigt det har varit att vara sjuk och gå miste om en dags jobb. För det andra: fy vad tråkigt med vänner som inte vill gå ut med mig. Ni anar inte vad jag saknar min Evelina. Kom hem! För det tredje var jag hos Fredrik igår och bakade äppelmuffins för att återhämta mig från sjukan. De blev jättegoda. Mästerkockarna. För det fjärde: om ingen lyfter sin lata lilla rumpa kommer jag att ha en mysig hemmakväll med min mamma ute i min lilla lya för Ingemar och hans polare tar över huset. Kan bli trevligt det med. Hoppas hon köper sushi!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh saknar att slira runt ute på helgerna med dig!!!! Snart hemma dock, och tur att du fick gå ut och dansa iallafall! Väldigt glad över shotsen jag fick via snapchat!! Åh saknar dig fina kompis! <3<3<3

2014-02-23 @ 04:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0