tribal

Hej!
Har seriöst inte haft datorn på, på nästan en vecka. Det som har hänt är att jag har jobbat och är helt slut. Sen har jag varit och sett den moderna baletten "Emperor" i Stockholm. Den får inte speciellt höga poäng på första akten. Bland det sämsta jag sett faktiskt. Men poängen steg i andra akten när de började dansa relativt i takt och det fanns en fin story att följa. I helgen var jag hos Fredrik för att somna i hans soffa med popcorn i munnen och på lördagen ute med Tilda och hade kul. Det var en ganska bra helg. Gillar vad som händer när andra är fulla, ibland.
Och det bästa som hänt senaste tiden är att jag har storstädat. Det är så befriande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0