inspiration: lyxfällan

Seriöst, jag är i någon slags extas/panik/överexcalterad/taggad/konfunderad och allt sånt. Jag känner liksom att projekt 2014 är genomförbart. Jag kommer ha råd med en Barcelona-weekend och att flyga till och vara i Asien i en månad. En trist kostnad att jag var tvungen att köpa ny bil och måste fixa en ny telefon. Men förutom det får jag väl bara dra in på massa onödiga (men ack så roliga utgifter). Äta godiset som finns hemma, ta med matlådor, äta middag med mamma och Ingemar och kanske inte nödvändigtvis känna att jag bara kan äta ost med med en osthyvel som har rosa handtag. Nu har jag visserligen en sån av just den anledningen, men kan komma annat jag egentligen inte behöver.
Heja mig alltså, seriöst. Inte varit taggad på livet på ett tag men nu känns det extremt roligt att ha ett mål. Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0