There's no need to complicate

Två saker av relevans har inträffat. Det första är *trumvirvel* jag kan ha internet igång ute i mitt hus på min dator. Hade liksom gett upp hoppet om att det skulle fungera när iPaden inte ville koppla upp sig på wifi, men nu funkar det tydligen. Och det är ju en fruktansvärd tur i och med min nästa relevanta händelse som är detta: min telefon har sakta avlidit. Jag är okontaktbar på andra platser än facebook. Det känns som att en liten del av mig har dött tillsammans med den.

 
Där har vi en bild på den värdelösa pärlans sista natt i frihet. Tilda fyllde år igår så vi firade med chips, Birger och fireballs. Svinbra. Hon är bäst.

Kommentarer
Postat av: tilda

du är bäst <3

2014-01-19 @ 17:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0