känslorna bubblar inom mig

En vecka har passerat och det som har skett är detta:
 
Har jobbat när andra har solat och haft det gött. (I Sunnersta har de nya fina gröna tröjorna kommit!)


Medan en gryta jag gjorde puttrade på gick jag och Felix promenad runt Uppsala.


Var ambitiös och bakade scones till frukost i torsdags.


Evelina kom på besök och vi tog kanske den bästa twosien någonsin.



Nino hade fyllt år så i vi åt skaldjursmiddag på landet.



Sen fick jag fickbesök och vi spelade kubb och drack öl.



I fredags var jag och Evelina på Wiks och försökte bada. Sen hem till David och grilla kött.


Efter det körde alla ut till Karls lantställe och badade/bastade och åt chips.


I lördags var vi hos Karro sen testade vi på Birger igen efter två veckor isär.
 
Och igår roadtrippade jag till Knivsta för att äta rödavinbär och sen jobbade jag igen. Så det var väl den veckan lite kort sammanfattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0