This ain't love it's clear to see. But darling, stay with me.

Senaste dagarna likamed nästan bara jobb. Men har klämt in en pizzaträff med bad i Gamlis med Felix. Och kolla vad fin pizza jag fick? Har sina födelar att känna pizzabagaren. (Det står Amanda om ni missade det).


Var ledig i helgen så hade besök här hemma och sen dansade vi lite ute. Igår var mamma här och åt kräftor med Chris och mig. Alltså kräftor hörrni, så fantastiskt gott.


Idag åkte Evelina och jag ut till Länna-badet för att bada med Julia, André och deras nyaste tillskott till familjen Noel. På riktigt den sötaste bebisen vi någonsin sett. Inte bara för att han är bebis, utan för att han är extremt gullig. Ni ser ju.
 
Har aldrig förut hållt i ett barn som är yngre än i alla fall 7 månader om ens det. Kanske minst 2 år, jag vet inte. Men det var kul. Åh vad fin han är.
Efter vårat badbesök åkte vi och köpte sushi och hängde på gräsplätten utan för mig. Bra, varm men inte för varm dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0