vilken härlig dag

KUNGLIG dag igår. Plockade upp Eveskrutt vid 10, sen åkte vi ut på landet i hopp om att finna några små gula kantareller. Dessvärre var vi någon dag försent för de tycktes ha smält bort i denna hetta. Men det gjorde inte så mycket för vi hade med oss mysfika och satt och myste med den. Sen for vi vidare mot Wik och badade ett tag innan räven skulle jobba. Då åkte jag hem och städade innan vi allihopa skulle till Karoline som fyllde år för att dricka lite vin. Och så blev det. Sen gick vi till Balkongen. Dåligt betyg från mig, men dagen och kvällen i helhet var en så sjukt bra sommardag. 5 av 5 toasters.
 
Ikväll blir det Karolines riktiga firande så ska bara ut till Edeby nu och hämta mina sommarkläder. Har liksom inget att ha på mig! Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0