10 dagar ur mobilen

Sen 3 juni är det här vad som har hänt.

Det finns en second hand affär i Luthagen som har en vägg som ser ut såhär. Mamma behövde speciella glas och jag hittade himlen.

I torsdags var vi på Stocken och Birger. Här är toalettkön på stocken. Note to self: bli inte kissnödig.



Det var kampanj på Kvibille cheddarost. Klart man gör lyxmackor med serranoskinka och vitlökspulver!


Har jobbat jättemycket.



En bra bild från Max i lördags.


När man promenerar i Rickomberga-skogarna finns det blommor. Fint. Kill them off.


Ledig dag i tisdags och gick ALL IN på mina måltider.


Igår bakade jag maränger, åt glass, tacos och spelade spel med Fredrik. Och det regnade. Älskade det.
 
Däremellan har jag storstädat, tvättat, hängt med Evelina, fikat på Storken och ja, sovit extremt mycket skulle jag tro. Snart kommer Martina hit på lunch och sen kilar jag till jobbet. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0