hädanefter står jag bra


Bonjour.
Så jag har varit hemma i över en vecka och inte ens hört av mig. Gud vilken dålig kompis. Tro mig, jag vet. Att sköta sig och bete sig verkar inte vara mig grej. Senaste veckan har varit bevis på det. Förlåt. I alla fall. Jag kom hem efter att ha fått spendera en extra kväll hos pappa då det inte gick att flyga via New York på torsdagen som jag skulle. Tack för det vädergudarna, jag fick grillat till middag! Sen blev jag sjuk igen där på början av veckan. Och så har jag varit med Lisa och städat och köpt blommor och varit på ikea och ätit lunch med Nino och jobbat och haft personalmiddag och spelat spel och druckit jättejättemycket öl och tacklat mina dåliga beslut. Så helgen var kul. Faktiskt riktigt kul ändå. Så himla oklar just nu men jag är trött okej?

 
Så snart måste jag masa mig ur sängen, svepa mitt kaffe och åka till jobbet. Gud vad glad jag är över att ha mitt jobb. Vad hade jag annars gjort idag? Legat och tyckt synd om mig själv för att jag är hungrig och trött kanske? Så himla inte kul. Och så himla trist måndagssyssla. Hade kunnat funka om det var tisdag, men inte måndag. Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0