#housewife

Jobbade på Coop i Sunnersta idag. Åh. Vad. Längesen. Trivdes bra där, men trivs verkligen så himla bra i Fålhagen. I alla fall så började jag jättetidigt och slutade också tidigt. För att hålla mig borta från sömn bestämde jag mig för att baka bullar och göra paj till middag. SUCCÉ! Den ser inte mycket ut för världen, men det är en bacon/serranoskinka/tomat- och cheddarostpaj. Varsågoda att sno receptet.


Och så ska jag upp tidigt imorgon också och sen hålla igång hela natten så nu känns det liksom helt underbart att stänga ner och slänga huvudet på kudden och sova. Hoppas jag drömmer om enhörningar och cupcakes med strössel och små fairys med glittriga vingar och en värld där allt går i pastell. Japp, ni läste rätt. Perfekt dröm! Sov gott alla winners och losers. Imorgon kanske blir världens bästa dag, vem vet. Crea diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0