Nothing we can both control

När man inte kan sova och ligger vaken blir man så himla djup och filosofisk. Man ligger och funderar länge över meningen i livet, vart vill jag med det. Hur ska jag utvecklas och bli mer, kunna mer. Jag hatar det verkligen. Så därför måste jag nu få ur mig detta. Finns det recept här i världen som har en ingredienslista där burkskinka är något man måste ha i? Och till vad äter man potatis på glasburk? Äts de kalla? Är det gott? Hur länge räcker burkarna? JAG FÖRSTÅR INTE. Vilka är ni som köper det här? Och varför gör ni det?
Hatar verkligen att inte kunna sova med alla tankar som går igenom huvudet och håller en sömnlös. Adjö. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0