stick to the status quo

Tjatja bloggen!
 
Har cirka noll ohemliga bilder från dagarna som gått, so sad right? Men jobbade ju i Sunnersta fredag och lördag. Och sen gick jag och Tilda ut på lördagen. Älskar när det regnar och man ser ut som en ledsen, blöt, långhårig taxvalp. Så himla söt.  I söndags rörde jag mig inte ur sängen förutom att köpa bacon och mjölk. Och idag har jag inte heller rört mig ur sängen förutom att jobba några timmar. Är dessutom tokförkyld, nyser som en av de sju dvärgarna och sånt är ju charmigt när det bara spottas ut liknande Shrek. Anyway. Det var väl typ det jag hade att säga just nu. Väntar på att min mat ska bli klar och sen ska jag kolla klart på High School Musical. Jag älskar den. Då menar jag älska.r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0