3xkul

Hejhej!
Så himla kul att Nino har varit här i två dagar och vi har ätit god mat och hängt efter jobbet. Älskar att jobba dagtid. En annan kul grej är att jag fyller år imorgon så ikväll ska jag och mamma leta kuddar till en ny soffa, äta sushi och gå på bio. Imorgon kommer släkten och vi ska äta svingod lunch. På kvällen blir det restaurang och dansa. Himla skillnad från förra året när jag gjorde typ inget på samma datum. Superlamt.
En tredje kul grej är att min födelsedagspresent till mig själv är en flygresa till min pappa 3 veckor i maj. Ska släppa "bomben" imorgon när han ringer för att gratta mig. Iiiiiiih, mer excalterad över hans reaktion än något jag får av någon annan. Jippie jippie. Senast jag var där var april 2012. Känns som det är på tiden att vi umgås lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0