I have, it felt great

Så var det den där helgen igen där jag jobbar. Men körde ändå några danssteg och öl på Birger. Man blir ju rakettrött av att inte sova något på söndagen. Tur är väl då att det finns en måndag och det går att sova till 12. Hatar förövrigt att sova till 12. Men helgen var kul! Konstiga äventyr som glädjer mitt 22-åriga lilla hjärta. Vill inte berätta om dem. Men det var kul.
Vidare till andra goda nyheter... idag idag idag ska jag leka med Julia och hennes bebis i magen. Kul kul kul! Så ska bara klä på mig och sen vänta en timme och sen åka in till stan. Förövrigt. Vem "går på stan" nuförtiden? Gör folk det? Är det inte lite ansträngande att åka ner på stan och "gå"? Sen jag flyttade ut på landet och skaffade bil så är jag ju en Gränby-tjej. Gratis och snabb parkering, allt inomhus. Tjena, vad skönt det är. Men saknar stan, okej. Gula bussar och skog utanför fönstret i all sin ära, men saknar tiden då man faktiskt "gick på stan".
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0