Inget mer än en onsdag

Tjatjatjena!
Igår var jag ute i ca 90 minuter och gick/joggade säkert 6-7km. Överraskas än över att jag orkar. Jobbade sen 3 timmar i Sunnersta. Känner mig knappt som en anställd där längre eftersom jag jag aldrig jobbar där. Trist. Var heller inte jätteglad de timmarna. 
Åkte hem till Fredrik sen för att promenera runt i Vårdsätra. Kan väl säga att jag mer eller mindre exploderade när jag kom fram. Tur att det gick över. Ilskan alltså! 
 
Idag började jag 06.30. Alltså kolla vilken superfrukost. Fitness ciabatta och en dyr, inte så god Vitamin Well. Den ska ha helande effekter när man är sjuk. Kände mig genast bättre! Gjorde misstaget att somna när jag kom hem. Suck. somnade 21.30 igår och hoppas på detsamma idag. Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0