power of the mind

Hej ni!
 
 
Idag har varit en supertorsdag. Ja, helt ärligt. Gick upp 05.30, pigg som en lärka. Jobbade 06.30-17. Alltså jag fullkomligt älskar att jobba så. Trodde det var omöjligt och kollade på folk med tidiga timmar och tänkte "Stackars arma människa. Vilket öde du gått till mötes". Men vet ni? Det är de bästa arbetstiderna. Slutar i tid och kan åka hem, laga middag och hoppa i säng tidigt. Vill bara berätta för er att jag inte håller på att fylla 40+, utan jag bara trivs. Och anledningen till att det var en sån supertorsdag var att trots att jag sovit extremt dåligt var jag pigg hela dagen. Vanligtvis kommer det en svacka vid 09.30, efter lunch och sen fram tills man slutar. Men inte idag! Idag var allt kul, solen sken, jag satte mig i gräset på lunchen och läste en bok och åt piggelin. Åkte hem, lagade paj till mig själv och nu ligger jag i sängen och äter godis.
Hoppas på en superfredag också. 
 
Förresten finns det en utmaning som heter 100 days of happiness. Berättar mer om den sen. Det låter kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0