vi älskade men sen var det klart

Tja tja bloggen.
 
Det är fredagskväll och jag gick upp 05.30 idag för att jobba. Väntar på att klockan ska slå ett klockslag som gör det legitimt att somna. Under tiden kan jag tala om för er att fredagar borde vara kvällen man går ut på. Detta baserar jag på att det inte finns en endaste bra grej på TV. Så, som så många kvällar förut, sitter jag klistrad framför swefilmer.com och kämpar mig igenom alla säsonger av Pretty Little Liars samtidigt som jag tvättar i stora huset. Alltså, vem tvättar en fredagskväll? Ytterligare ett vuxenpoäng att addera till min lista. Funderar på att gå upp tidigt och promenera innan jobbet. Fast det ska ju inte vara sol imorgon och det gör mig ledsen. Men lite motion om dagen är bra för magen. Adjö.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0