but you're a potatoe

Tjabbzor.
Igår gick vi en sån där mil på stranden igen. Det känns kortare och kortare för varje gång man gör det. Men nu har min rygg typ gått sönder på grund av det så jag ska vila ett tag. Sen var det ju morsdag så vi middagslyxade med grillad lax och majs och godsaker. Sen åt vi glass hos farmor och kollade på solnedgången. Det är nästan orättvist vad fint det är här hörrni. Varför bor inte jag såhär?
 
Och idag besökte vi fyren här på ön och muséerna runt om. Himla bra utsikt över Tybee.


Sen hoppade vi i kajakerna och paddlade runt i Atlanten. Finns små hajar här. De är så söta där de simmar längs kanten och man ser fenorna och tänker i en kort sekund att man kommer att bli uppäten och dö. Nä, skoja. De är kanske 1-1,5 meter långa och skulle som mest kunna äta en tå om jag tryckte in den i hajens mun.

 
Nu måste jag hänga med pappa. Vi ska grilla en fet, blodig stek idag och jag är nästan överexcalterad. Xoxo, yours truly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0