crazy something normal

Jag skyller bloggens undergång på att jag nuförtiden har ganska mycket liv. Överdriver. Men ja, är inte hemma lika mycket som när jag bodde på landet. Trivs jäkligt bra med det också. Massa kul saker har hänt. Bland annat detta:
 
Hängt med Julia som väntar, vad vi alla vill och vet att han kommer bli döpt till, Kevin.



Testade på Flustret en kväll (Klubb 19). Ja, ni hörde rätt och ja, vi avslutade på Birger.
 
Så firade jag ju påsk i Skåne med släkten. Yay fun. Yay havet!
 
Kanske en av det BÄSTASTEBÄSTA grejerna. Evelina min älskade fina kom hem från Asien!
 
Och så har vi firat Valborg. Frukost hos Karro, 7 minuter i Hum C och resten av tiden i en Luthagen-lägenhet. Dåligt beslut att ha ballerina när snön föll. Men oh well, YOLO.
 
 
Och till en annan extremt kul monsterbra grej. Jag glider till Staterna imorgonbitti. Jag och pappsen i 19 dagar. Längtar jättemycket. Åh pappi. Okej, har packat klart men behöver ju skönhetssömn. Har man inte setts på två år vill man ju fortfarande att ens pappa ska älska en bara för ens utsida. Det är väl så relationer funkar... eller? Ja, you may envy me. Toodles!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0