I'd rather be on Tybee

Trevlig tisdag med pappsen. Vi vaknade, åt frukost och sen bestämde vi oss för att hitta ett par air max att prova innan jag beställde dem på nätet. Så vi gled förbi hans jobb och hälsade på kollegorna, sen tog vi oss en titt i the mall. Råkade komma hem med två par skor och lite kläder från Forever21. Tog liksom ett hörn bara för att jag älskar den affären och kan ju inte spendera hela dagen där inne när det inte ens var vår shoppingdag!
 
Sen tog vi en mils promenad på stranden i hettan. Åh. Vad. Varmt. Men ljuvligt. Kolla bara.
 
På kvällen hängde vi lite hos farmor och sen sen sen världens bästa grej! Pappa gjorde sin köttfärssås. Som jag har längtat efter den! Ni fattar inte. Den är så god att all glass i världen kan slänga sig i väggen, till och med på en solig sommardag.
Idag jobbar han så jag och farmor ska spendera dagen ihop. Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0