Is this a joke

Igår var pappa ju på jobbet så jag och farmor hängde lite. Gick en 40 minuters promenad längst stranden på morgonen innan hon hämtade mig vid 11. Medan hon klippte sig läste jag i min bok. Kul. Men det blev bättre. Hälsade på hennes syster Betty som hamnat på sjukhus. Älskar ju sjukhus och att hänga där! Sen åkte vi till en restaurang och åt sallad. Vidare till Target där jag hittade två ryggsäckar. Världens kanske finaste ryggsäckar! Var tvungna att sticka hem för pappa skulle komma hem. Så åt vi på AJ's som är en restaurang granne med farmor (den på bilden). Det blev friterade räkor. Jäkla mumma är vad det är! 
Återkommer om idag när jag inte gör detta från telefunken. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0