This is how I like my coffee

Hejhej! 
Jag är framme i USA. Jippie! Var på vift i 24 timmar. Vill ni veta varför? Eh jo, för det första hade jag två mellanlandningar. En i Newark och en i Washington. Men här startar mitt hat mot Washington. Skyller fullständigt på denna äckliga flygplats att jag missade mitt flyg till Savannah och fick ytterligare 5 timmars väntetid och därmed inte var hos pappa förren 23.30 americano time. 24 timmar efter jag vaknat i Sverige. Helt dödstrött men superglad att vara med glada pappa! 
Klassisk flygplatsmat. 
 
Igår var vi ute på promenad. Men kolla stranden då?

Sen handlade vi på Walmart och Kroger. Behövde shorts, glömde tydligen alla fina hemma. Sad. Blev bara mysisar och ett par flip-flops. Men kolla alla påsar. Så här får man grejerna packade här för er som inte sett det. Miljöbovar! 

Sen gick vi hem till farmor och hängde ett tag innan vi alla gick tillbaka till oss och grillade revbensspjäll. Nom nom. Somnade som en bebis kl 21. Och idag vaknade jag 12 timmar senare. Idag ska vi fiska eller hänga på stranden. #winning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0