Världens sämsta dag.

Hallå.
Igår var en av de märkligaste och kanske värsta dagarna i mitt liv.
Men kan börja med tisdags när pappa jobbade och jag och farmor spenderade två timmar i en nagelsalong för att få oss en manikyr och pedikyr. Första pedikyren i mitt liv. Tänk vad fin man kan blI om fossingarna. Sen i onsdags var jag och pappa på shoppingrunda. Hann bara med Forever21 och Victoria's secret. Men fick med mig massor av fint hem! 
Och sen igår. Herregud. Följde med pappa till jobbet. Han jobbar på ett sjukhus och dit skulle det komma en grupp människor för att få en rundtur på blodbanken. Jag fick vara ljudtjejen åt kvinnan som filmade. Mitt i ett deprimerande tal om en mamma som födde ett barn som hade akutfel på blodet och fick skickas runt i USA så sökte jag uppmärksamhet och ba varför inte svimma?! De ringde 911, men jag hann vakna i tid för att säga NEJ! Så jag slapp tack och lov. Fick sen feber och mådde så fruktansvärt dålig. På kvällen kunde jag inte äta. Vilket knappt gått på 2-3 dagar för jag haft sånna smärtor i kroppen. Tillslut blev det så mycket att jag nästan ville skrika och sen började jag gråta så vi ringde massor av läkare. Fyra timmar senare var vi klara på närakuten, fick två mediciner och en steroidspruta. Kom hem vid midnatt men har äntligen fått lite sömn. Helt vidrigt. Ville verkligen hem och ha mamma där ett tag men pappa och farmor skötte det fint och läkarna var riktigt bra och det gick ändå rätt fort och så. Ska nog vara helt lagad i tid tills jag ska åka hem. Medicinen gör mig trött så jag hoppas bara på att orka göra något resterande dagarna. Har massor jag vill få gjort!!!! Jävla bajs kände jag bara. Ni vet... När allt suger. Så idag vilar vi. Tv och film och få i mig mat igen. Sen är det back to Amanda 100%! 
 
Kram. Hörs när det finns kul saker att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0