Enhörningsglitter

Igår lagade jag tre tänder (aa jag är i alla fall ärlig med att jag druckit mycket Cola i mitt liv). Har ju varit otroligt bitter mot tandläkare på senaste. Sen steg tdl Schimmelpfenning in i mitt liv och han var sjukt bra, och värd varje krona. Sen kom favoritfamiljen över på besök. Vi åt sushi och bakade prinsesstårta. Lisa åt den med oss. Den var helt ok. Är ju inga mästerbagare direkt, men tårtbotten var i alla fall lila. Spexigt. 
 
Och sen sen till det sjuka. Idag jobbade jag min sista arbetsdag på Coop Nära Liljegatan. Firades med fyra pizzor, chokladaskar, blommor, chips och Kinderägg. Är såååå glad att jag jobbade där. Har verkligen trivts och blivit mer människa än jag var innan. Så tack för den tiden. Nu ligger jag i soffan på landet för JA jag har flyttat ifrån Rickomberga hem till mamma och Ingemar tills på tisdag när jag flyr landet ännu en gång. Åh vad sorgligt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0