#selfies

Här kommer mina senaste dagar i selfies. De förklarar lite hur regnet känns, hur det påverkar mitt hår, hur jag älskar chips, att min första utgång var riktigt dålig, frustrationen när datorn laddar långsamt, min första dag på utbildningen och min första dag i halvuniform. Ni kan ju försöka gissa vilken som är vilken.
 
I alla fall så skulle jag ha min första "riktiga dag" igår där jag skulle få lära mig programmet där man checkar in folk. Men gissa vem som svimmade efter en timme och fick åka hem? Japp, det hände. Skamligt. Så jag sov hela dagen igår och har mått svindåligt. Men idag gick det! Känns som det kommer bli lätt när ma kan det. Precis som på Coop när man kunde alla plu-koder till grönsakerna så kommer detta sitta snart också. Imorgon börjar jag 05. Så ja, heja. Ska äta lite sen sova. Återkommer med mer. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0